Μπορεί την άνοιξη του 2014 να ξεκινήσουν και πάλι να λειτουργούν τα εργοτάξια στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ωστόσο με την ενεργοποίηση των εργασιών στους οδικούς άξονες προβλέπεται και αύξηση των σ ταθμών διοδίων, αλλά και αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο (κατά 0,04 σεντς συν ΦΠΑ).
Αυξήσεις φωτιά
Οπως αναφέρει και το newmoney σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι....
περίπου 60%.
Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός-Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα Ι Χ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%.
Παράλληλα αναμένεται να προστεθούν και τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα-Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Η νέα τιμολόγηση βάσει χιλιομετρικών αποστάσεων
Σύμ φωνα με το capital.gr η τιμή των διοδίων για τα ΙΧ (κατ. 2) θα μειωθεί από την επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, στα 2,5 ευρώ από 3,2 ευρώ που είναι σήμερα.
Στον τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος το τέλος διέλευσης θα διαμορφωθεί στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, από 0,067 ευρώ σήμερα, στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου στους σταθμούς διοδίων Πελασγίας και Μεσοχωρίου το τέλος θα αυξηθεί από τα 0,03 ευρώ στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Στην Κεντρική Οδό η τιμή παραμένει στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη Νέα Οδό το τέλος διέλευσης θα α� �ξηθεί από 0,025 ευρώ σήμερα στα 0,040 ευρώ. Όπως έγινε γνωστό θα υπάρξει ειδική τιμολογιακή πολιτική που θα προβλέπει μείωση της τιμής των διοδίων έως και 80% για τους συχνούς χρήστες στους σταθμούς των διοδίων Μαλακάσας και Αφιδνών.
Όπως διευκρίνισε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης το εγχείρημα της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων των διοδίων δεν θα υλοποιηθεί καθώς οι αυτοκινητόδρομοι ενώ είχαν μεταβιβαστεί στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων με πρόσφατη απόφασης της κυβέρν ησης δεν ανήκουν πλέον στο χαρτοφυλάκιο των προς αποκρατικοποίηση έργων.
Αυξήσεις φωτιά
Οπως αναφέρει και το newmoney σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι....
περίπου 60%.
Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός-Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα Ι Χ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%.
Παράλληλα αναμένεται να προστεθούν και τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα-Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Η νέα τιμολόγηση βάσει χιλιομετρικών αποστάσεων
Σύμ φωνα με το capital.gr η τιμή των διοδίων για τα ΙΧ (κατ. 2) θα μειωθεί από την επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, στα 2,5 ευρώ από 3,2 ευρώ που είναι σήμερα.
Στον τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος το τέλος διέλευσης θα διαμορφωθεί στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, από 0,067 ευρώ σήμερα, στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου στους σταθμούς διοδίων Πελασγίας και Μεσοχωρίου το τέλος θα αυξηθεί από τα 0,03 ευρώ στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Στην Κεντρική Οδό η τιμή παραμένει στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη Νέα Οδό το τέλος διέλευσης θα α� �ξηθεί από 0,025 ευρώ σήμερα στα 0,040 ευρώ. Όπως έγινε γνωστό θα υπάρξει ειδική τιμολογιακή πολιτική που θα προβλέπει μείωση της τιμής των διοδίων έως και 80% για τους συχνούς χρήστες στους σταθμούς των διοδίων Μαλακάσας και Αφιδνών.
Όπως διευκρίνισε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης το εγχείρημα της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων των διοδίων δεν θα υλοποιηθεί καθώς οι αυτοκινητόδρομοι ενώ είχαν μεταβιβαστεί στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων με πρόσφατη απόφασης της κυβέρν ησης δεν ανήκουν πλέον στο χαρτοφυλάκιο των προς αποκρατικοποίηση έργων.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment