Την αγανάκτησή του εξέφρασε ένας πολίτης στο ΙΚΑ Παγκρατίου για την γραφειοκρατία που συνάντησε εκεί, κάνοντας «γυαλιά-καρφιά» τον 4ο όροφο του κτιρίου, σύμφωνα με το dikaiologitika.gr.
Ο πολίτης εξαγριώθηκε όταν οι υπάλλη� �οι...
του ζήτησαν να καταθέσει παραπάνω δικαιολογητικά. Στη συνέχεια, ζήτησε να συνομιλήσει με τον διευθυντή του υποκαταστήματος, ο οποίος δεν του έδωσε ικανοποιητικές εξηγήσεις με αποτέλεσμα ο πολίτης να διαλύσει φοριαμούς με αρχεία και να προκαλέσει παρατεταμένες φθορές στο κτίριο.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, σε ανακοίνωση του συλλόγου εργαζομένων του ΙΚΑ έγινε λόγος για «ένα γεγονός το οποίο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητ� �σει, το ότι οι συναλλασσόμενοι με το ΙΚΑ πολίτες, δεν εξυπηρετούνται όπως θα άρμοζε σε ένα Δημόσιο Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης ενός σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κράτους».
Επιπλέον, οι συνδικαλιστές του ιδρύματος επεσήμαναν ότι αυξάνονται τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών διότι ο αριθμός των υπαλλήλων έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία πέντε χρόνια και αναφέρθηκαν σε «απροσπέλαστα εμπόδια εν έτη 2015, όπως είναι η γραφειοκρατία, η δαιδαλώδης ασφαλιστική νομοθεσία αλλά και η έλλειψη Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων στα Ασφαλιστικά Ταμεία» και σε «προκλητική αδράνεια όταν δεν παίρνει καν εγγράφως θέση που να καταδικάζει (έστω με δελτία τύπου) αυτά τα περιστατικά, αλλά και δεν προτίθεται να προσφέρει νομική στήριξη στους υπαλλήλους οι οποίοι λειτουργούν σαν κυματοθραύστης των δικών της δυσλειτουργιών και παραλείψεων».
Πηγή: dikaiologitika.gr
Ο πολίτης εξαγριώθηκε όταν οι υπάλλη� �οι...
του ζήτησαν να καταθέσει παραπάνω δικαιολογητικά. Στη συνέχεια, ζήτησε να συνομιλήσει με τον διευθυντή του υποκαταστήματος, ο οποίος δεν του έδωσε ικανοποιητικές εξηγήσεις με αποτέλεσμα ο πολίτης να διαλύσει φοριαμούς με αρχεία και να προκαλέσει παρατεταμένες φθορές στο κτίριο.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, σε ανακοίνωση του συλλόγου εργαζομένων του ΙΚΑ έγινε λόγος για «ένα γεγονός το οποίο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητ� �σει, το ότι οι συναλλασσόμενοι με το ΙΚΑ πολίτες, δεν εξυπηρετούνται όπως θα άρμοζε σε ένα Δημόσιο Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης ενός σύγχρονου Ευρωπαϊκού Κράτους».
Επιπλέον, οι συνδικαλιστές του ιδρύματος επεσήμαναν ότι αυξάνονται τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών διότι ο αριθμός των υπαλλήλων έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία πέντε χρόνια και αναφέρθηκαν σε «απροσπέλαστα εμπόδια εν έτη 2015, όπως είναι η γραφειοκρατία, η δαιδαλώδης ασφαλιστική νομοθεσία αλλά και η έλλειψη Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων στα Ασφαλιστικά Ταμεία» και σε «προκλητική αδράνεια όταν δεν παίρνει καν εγγράφως θέση που να καταδικάζει (έστω με δελτία τύπου) αυτά τα περιστατικά, αλλά και δεν προτίθεται να προσφέρει νομική στήριξη στους υπαλλήλους οι οποίοι λειτουργούν σαν κυματοθραύστης των δικών της δυσλειτουργιών και παραλείψεων».
Πηγή: dikaiologitika.gr
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment