Friday, May 31, 2013

Νέα πρόκληση από Ρεπούση: Ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος!..Σκληρή απάντηση από Μιχελάκη..

Ανέλαβε "εργολαβία" να αλλάξει την Ελληνική ιστορία η βουλευτής των χιλιών και κάτι ψιλά ψήφων..
Για άλλη μία φορά η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση προκαλεί το κοινό αίσθημα, παρουσιάζοντας την ελληνική ιστορία από τη δική της "επιστημονική" σκοπιά 

Η κα Ρεπούση, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Alpha, δήλωσε ότι ο χο ρός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος!

«Κάθε λαός δημιουργεί εθνικούς μύθους» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι στο βιβλίο της ιστορίας, δεν γράφτηκε ποτέ η λέξη «συνωστισμός» για τη Μικρασιατική καταστροφή, αλλά μόνο το ρήμα.

Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ υποστήριξε ότι απομονώθηκε μια μόνο φράση:

«Υπήρξε μεγάλη εκμετάλλευση. Ακόμα φέρνουν στην επιφάνεια βιβλίο που έγραψα και η λέξη συνωστίζονται διορθώθηκε αμέσω ς. Ήταν ένα πάρα πολύ καλό σχολικό βιβλίο, είχε μια ατυχή έκφραση, διορθώθηκε αμέσως. Δεν υπήρχε η λέξη ''συνωστισμός'' υπήρχε το ρήμα στην περιγραφή μιας αθρόας προσέλευσης. Εμείς αμέσως είπαμε τελικά πως δεν είναι σωστή η λέξη συνωστισμός επειδή προσβάλλει τις μνήμες ανθρώπων. Δεν θέλαμε να πούμε ότι στη Σμύρνη έγινε "συνωστισμός".

Η λέξη άλλαξε και μπήκε μία άλλη λέξη για να περιγραφτεί καλύτερα η αθρόα προσέλευση των Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης την ώρα που προσπαθούσαν να σωθούν. Εξ αρχής υπήρχε μόνο τ ο ρήμα. Δεν υπήρξε ηθελημένη προσπάθεια αλλαγής και προσβολής της μνήμης. Στο σημερινό βιβλίο δεν υπάρχει η λέξη αυτή».

Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι «γενικότερη τάση της ιστορίας είναι να μαθαίνουμε από το παρελθόν για να προσπαθήσουμε να μην επαναλάβουμε τα λάθη μας. Πιο πάνω είναι το να μπορεί κανείς να διαβάζει ιστορικά τα πράγματα, να μη στέκεται σε μια αλήθεια αλλά να βλέπει και τις άλλες αλήθειες».

Υπεραμύ νθηκε επίσης του δικαιώματος της υιοθεσίας και για τους ομοφυλόφιλους.

«Εφόσον η Πολιτεία αναγνωρίζει το δικαίωμα της υιοθεσίας σε ετεροφυλόφιλους οφείλει να το αναγνωρίζει και σε ομοφυλόφιλους. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη συζήτηση σε ό,τι αφορά την ανάγκη του παιδιού να ταυτίζεται με ένα συγκεκριμένο φύλο. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει στην Ελλάδα αυτή η ομοφοβία. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα του καθενός. Η ταυτότητα του φύλου είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Δεν με ενοχλεί καθόλου. Όλοι οι άνθρωποι έχ ουν τα ίδια δικαιώματα» , είπε χαρακτηριστικά.

Σε ότι αφορά στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο είπε:

«Η ιστορική επιστήμη δεν είναι αναγκασμένη να δέχεται τις αποφάσεις των κοινοβουλίων» σημείωσε η Μ. Ρεπούση, σχολιάζοντας την απόφαση της βουλής που αναγνώρισε επίσημα την γενοκτονία.

«Είμαι κατά της ποινικοποίησης της μνήμης. Το ελληνικό Κοινοβούλιο ψήφισε τις γενοκτονίες των Ποντίων και των Αρμενίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ιστορική επιστήμη ε� �ναι υποχρεωμένη να δεχθεί τις πολιτικές αποφάσεις και μάλιστα να τιμωρούνται όσοι έχουν διαφορετική άποψη. Δεν έχω καμία επιφύλαξη με τη διάταξη που προτείνει το σχέδιο νόμου του Ρουπακιώτη» .

«Δεν απαιτώ και δεν θέλω το κόμμα μου, να έχει τις ίδιες ιστορικές απόψεις με εμένα» , συμπλήρωσε.

Για τη Χρυσή Αυγή, η κυρία Ρεπούση δήλωσε πως υποσκάπτει τα θεμέλια του δημοκρατικού πολιτεύματος, χρησιμοποιώντας τα ίδια τα όπλα που της δίνει η Δημοκρατία.

Ερωτηθείσα αν νιώθει θύμα, η κυρία Ρεπούση απάντησε: «Ασκείται μια τρομοκρατία στη δική μου περίπτωση. Η Δημοκρατία μας έχει να χάσει από αυτή την άσκηση πίεσης και τρομοκρατίας. Δεν αισθάνομαι θύμα. Οι τακτικές ιεράς εξέτασης έχουν περάσει. Διεκδικώ το δικαίωμά μου να απαντώ με το δικό μου τρόπο, δεν πρόκειται κανείς να με βάλει στη λογική του μαύρου-άσπρου. Καμιά φορά κάνω το λάθος να μιλώ στην πολιτική με ιστορικούς όρους. Διεκδικώ μια ιστορική καθαρότητα».

Αντίδραση Μιχελάκη

Ο Βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής Γ. Μιχελ άκης ανήρτησε στις σελίδες του στο facebook και στο twitter το παρακάτω κείμενο, με αφορμή τις θέσεις της κυρίας Ρεπούση:

Η … αβάσταχτη ιστορική ελαφρότητα της κυρίας Ρεπούση

"Για να ξεπαστρέψεις ένα λαό, του αφαιρείς πρώτα τη μνήμη. Καταστρέφεις τα βιβλία του, τον πολιτισμό του, την ιστορία του. Και κάποιος άλλος του γράφει βιβλία, του δίνει πολιτισμό και επινοεί για λογαριασμό του άλλη ισ� �ορία. Έπειτα, ο λαός αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνά ποιος είναι και ποιος ήταν. Ακόμη πιο γρήγορα θα τον ξεχάσει ο κόσμος γύρω του".

Αυτά έγραφε ο Μίλαν Κούντερα στο "Βιβλίο του γέλιου και της λήθης" το 1978, με σκοπό να αφυπνίσει τους συμπατριώτες του.

Εκείνοι αφυπνίστηκαν! Η κυρία Ρεπούση;".


epikaira.gr

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment