Tuesday, November 27, 2012

Όποιος δεν είναι ο εαυτός του, δεν τα έχει και καλά με τον εαυτό του!


Όποιος δεν είναι ο εαυτός του, δεν τα έχει και καλά με τον εαυτό του!
Ξύπνησα σήμερα με καινούρια φαεινή!

Ένα το κρατούμενο, μπορούμε να αλλάξουμε/επιβληθούμε στη σκέψη μας, δεν μπορούμε στην ψυχή μας!
Μπορώ να σκεφτώ αλλιώς, δεν μπορώ να θέλω αλλιώς.

Δύο οι κρατούμενοι: Αυτό που είμαστε (κατά φύση), αλλάζει με τα χρόνια, από τα παθήματά μας. Κανείς δεν γεννήθηκε πονηρός, πονηρός έγινε επειδή έπεσε σε πονηρούς.

Στο θέμα: Δεν τα 'χει καλά με τον εαυτό του όποιος δεν είναι ο εαυτός του στη ζωή του! Κάτι που πολύ απλοϊκά λέμε συμβιβάζεσαι, καταπιέζεσαι κλπ.
Έχει και πιο βάθος... Είμαι ο εαυτός μου (είμαι όσο γίνεται πιο κοντά στον εαυτό μου), αν είμαι αυτό το κατά βάθος μου (που λέμε, κατά βάθος είναι πολύ καλός άνθρωπος). Δηλ. ο καθένας μας κατά βάθος είναι πολύ αγνός!
Μάλιστα... κατά πλάτος όμως (λόγω των παθημάτων μου) σκέφτομαι πονηρά (ότι κάποιος θα με πουλήσει/εκμεταλλευτεί κλπ). Και δες τι γίνεται, ο εαυτός μου έχει πρόβλημα επειδή... δεν είναι έτσι! Με κάνω η ίδια πονηρή, ενώ δεν είμαι!!! Εξ ου και η πάλη.

Αυτό που λέμε σήμερα "η ψυχή έχει όλη τη δύναμη" και "κοίτα μέσα σου" και "γίνε η ψυχή σου", ουσιαστικά σημαίνει: να είσαι αυτό που γεννήθηκες να είσαι, έξω από τα παθήματά σου!!!
(Το πάθημα έχει νόημα αν βγάλεις το ζουμί που περιέχει, αν απλά σε σέρνει είναι φορτίο, ασήκωτο.)

Τι πρέπει να γίνω; Το κατά βάθος μου!! Και κοίτα να δεις τι θα συμβεί....... Δεν μπορώ να συγχωρέσω τον εαυτό μου για τις παπαριές που έκανα, ξέρεις γιατί;;;;; Γιατί σέρνω τις αμαρτίες μου!!! Γιατί ουσιαστικά ΔΕΝ έχω απαλλαγεί από αυτές (αφού τις έχω σαν σκέψεις), τις κρύβω μόνο. Και ΦΥΣΙΚΑ.... πόσο να κρυφτούν, έρχεται η ώρα που σκάνε μύτη!!

Πολύ ωραία.. κοίτα τώρα, αν γίνω το κατά βάθος μου...... θα αλλάξω!!! Αν δεν σκέφτομαι πονηρά δεν θα είμαι πονηρή, οι αμαρτίες μου δεν θα με σέρνουν. Θα λυτρωθώ. Και τότε θα συγχωρέσω εαυτόν, διότι... ΑΛΛΑΞΑ!!!

Και πες τώρα πώς θα γίνει αυτό κοπελιά μου, το μαγικό;;; Το ένα το κρατούμενο!!! Την σκέψη έχουμε ικανότητα να την αλλάξουμε!! Μπορούμε να της επιβληθούμε!! Το έχω κάνει, πιάνει σε απόλυτο βαθμό, ΒΕΒΑΙΑ.... το θέμα είναι να θες!!!! Την ώρα που έρχεται η κουραδοσκέψη (πες πχ αυτός θα με εκμεταλλευτεί), έλεγα στον εαυτό μου, δεν με νοιάζει!!!!! Ας με εκμεταλλευτεί, ας με πονέσει, ας μου κάνει ότι θέλει, εγώ θέλω να είμαι αγνή!!!! Και φίλε πιάνει!!! Παύουν οι πονηρές σκέψεις μετά από λίγο ΚΑΙ δεν σε νοιάζει!!


Στεφανία Λυγερού

Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:

Post a Comment